Lucia

tiden går så himla fort, snart är det Julafton också... Jag har beställt en skit fin duff jacka i ylle och den är vit. Så beautiful! Den här veckan har gått ganska snabbt, jag har jobbat hela veckan och varit i skolan för det mesta!!! :] ikväll ska Richard ut, blääää. :] Så jag och Felicia ska i alla fall se på film, det är great det i alla fall! Jag har nog inget roligt att berätta, hade jätte mycket att skriva men det blev helt plötsligt tomt......... Godnatt på er, är ledig imorgon så det blir sovmorgon och vakna upp bakfull med tanke på att richard kommer att andas alkohollukt på mig.

Wish night


Kommentarer
Postat av: Emilie

jaaa, det var fylla kan jag säga. andreas kom inte ens hem han.

2007-12-14 @ 14:52:36
Postat av: linn

haha va? Kom han inte hem , haha... Vad illa, richard kom hem dret full han och luktade kebab!!!

2007-12-14 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0