Dj pulse

where ever you go.... Den påminner så grymt mycket om Dialon -host-.... Ursh ursh.... Men låten är jätte bra! Torsdagen blev lite väl tuff, jag mådde rätt dåligt igår kan jag säga. Men hade skit kul, tack thessan loui & co för sällskapet. Det var skit trevligt. Lite tidigare på torsdagen var jag på Nordea för att betala en räkning åt Richard som var en norsk räkning, absolut ingenting stämde. Så det var en kille på Nordea som fick hjälpa mig & till slut funkade det men med 100 kr mer i räkning. Det hela slutar i alla fall med att jag träffar honom på Arena i torsdag och han säger " Jag kände igen dig för att du var så söt, jag hoppas det är okej att jag tycker så "  allt blev helt plötsligt jätte pinsamt, och jag smet iväg. Så var min kväll i alla fall. och igår var jag och Ellen på The heart breakkid så jäkla rolig film. SE DEN!

Är ni ovänner?  - Nej hur så ? Nej jag uppfatta det som det. Jaha men om den andra personen ifråga ser det som att vi två är ovänner så är det väl så då.

Nu ska jag se på film och sedan åka och handla...........

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0