Eye opener

Mm, en remix från 2007, den låter ger mig så himla mycket minnen. Både bra och dåliga.  Jaha, min dator har halvt gått sönder. Jag är ju så himla klumpig och har satt i strömkabeln i nätverksuttaget.Inte okej, med tanke på att det inte går att laga utan JAG måste köpa ett nytt moderkort. Hur som helst, sitter på en körpig lånedator(men bättre än ingen alls). Idag sålde jag även min kamera, det är skönt med lite extra pengar. Har beställt hemförsäkring, det är bara bredbandet som jag skall ha, men det är jätte krångligt att få till just den lägenheten.Vet inte varför........ Richard har åkt till Norge, vilket suger väldigt mycket min pluuuuttttt.... Hoppas ni har haft en bra helg :) Pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0