Feber och en dag närmre!

Idag vaknade jag med feber, finns inte värre. Men jag är ju iofs inte den som är den, så jag ska iväg och ha gympa nu. Kan ju vara bra och visa att man vill fast man inte kan, så jag ska bara ligga och kolla på! Gympan idag kommer bestå utav innebandy, hahaha vad tråkigt att jag är sjukt just idag. Innebandy är inte min favorit sport att spela direkt. Nu är det en dag närmre tills vi flyttar in i lägenheten, jag längtar så himla mycket! Jag ska måla lite i den så blir den finfin. Och idag är det ju som sagt Ikea som gäller, massvis med grejer som ska inhandlas. Att flytta till ny lägenhet är skit roligt, och få inreda och allt sådant. Men när det gäller att bära (vi bor längst upp 4 trappor utan hiss) så är det inte lika kul att flytta in. Skönt med en lugn dag idag iallafall.... Sen på söndag åker ju Richard till Norge en MÅNAD! Inte okej, nu tänker ni säker " aja men han kommer ju hem på helgen " , nej han gör ju inte det utan han kommer hem runt den 15 dec. Jag kommer sakna min plutt då!

Nej nu ska jag ta mig en cigg, maräng och sedan sätta mig på bussen in till stan för att ha lite "aktiv" gympa.
pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0