Hustler

Den är så grym!!!!!!!! Bättre låt får du leta efter.... Idag ringde även min kära far, han ville bara informera mig om att dem har en jätte stor säkerhetskontroll och du får inte ha spray med dig, och du måste ta av dig skorna och dem måste visitera dig. Ett jäka liv med andra ord, sen är tydigen Atantas flygplats jättestor. Och där ska jag stå helt själv, där man t.o.m kan få åka tunnelbana mellan flygen för att den är så stor. Jag kan ju säga att jag kommer ta en och annan " stekare " på flyget från köpenhamn till Atlanta för det tar bara 10H - sjukt.... det kommer sluta med att jag är full, lika bra.... Min vecka kommer att vara helt hektisk, på måndag så ska jag jobba inte så hektiskt kanske men på tisdag har jag teoriprov+psykologiprov sen är det shopping som gäller fick ju trots allt 5300kr i lön :) och sedan onsdag - ikea och torsdag flyttar jag in - Fredag kommer richard och på lördag är det mange schmidt. Sedan åker han på söndagen för att jobba igen och vi ses inte förens den 27:e dec.Alltså en månad. It sucks.....

Nej nu måste jag ringa till Retardo, ta en cigg sedan sova.

Jag måste bara tipsa om ett par skor, bronx dem finns på DNA , alltså dem skorna är helt  seriöst dem skönaste jag gått i!!! och har ändå en klack på 7,5cm...Bronx, rekomenderar jag varmt. Lägger upp en bild här. 900 kostar dem.... Sen en byxdress från La redoute - så snygg.... tjipp....

image19image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0