Jag ser ut som en jätte med får hår.

Ja det kan man ju säga, nu har äntligen vimmelbilderna kommit upp från i fredags. Jag ser ut som en jätte till skillnad från Felicia. Och mitt hår har verkligen lagt sig i sina egna lockar. How cares, jag hade en skit roligt kväll, lägger upp bilden lite längre ner. Jag åkte till gympan igår, och det var väl lite halv så där och sitta att titta på med feber. Så jag åkte in till stan och käkade istället, mumms! Sen åkte jag och Richard till Ikea, jag tyckte ju att vi skulle köpa tallrikar och lite små saker, te muggar osv. Men nä det tyckte inte han, för det var onödigt. Sen visar det sig att när vi kommer hem har han handlat exakt det som jag ville att vi skulle handla fast i tisdags. Han vet nog vad jag gillar. Idag ska Richard åka och köpa alla möbler på Ikea tv möbel osv. De blir najs.... Jag hatar verkligen, hatar att vara sjuk. Min hals är ungefär som ett sugrör, inte okej! Nej nu ska jag försöka få i mig lite varm oboy och tomtegröt. snart är det första advent också, mysigt!
Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0