No one lives forever

Tyvärr så gör dom inte det. Rex, min hund som har varit med i livet så länge jag kan minnas avlivades igår. Alltså det känns så himla tråkigt, han har ju ändå varit med hela mitt liv. Det är jätte tomt. Nej ursh... Han hade ju ont i höfterna, men annars var han pigg 13 år och schäfer, det är inte så dåligt. Min dag har bestått i sängen med tanke på förskylning men fick ändå dra mig till jobbet idag, det var väl lika bra antar jag! Helgen består nog av lugnt, ingen dricka denna helgen. Men lite saker ska hämtas hos mamma inför flytten, det är väl lika bra.... Sen så vill jag inte att min sötnos ska åka på söndag.... Nästa vecka ska jag vara hos Therores, härligare ses då! :) nej nu ska jag göra klart ett skolarbete, sov gott med er! Jag lägger in lite bilder på hur en dag på Norstat kan se ut och sedan lille vovvsingen!puss då!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0