PAGE

Det blev page idag, haha. Lite kortare men ändå långt, svårt att förklara. Det blev jätte snyggt, tack Nina för den snygga frisyren! I like it. Hittade även en lång svart skjorta på stan idag, äntligen. Har letat efter en lång skjorta skit länge och idag var nog lyllo dagen. Hm, jaha. Jag är trött som ett as, och väntar på att Richard ska komma så ska vi köra några till stan. Dagen imorgon består av att min buss går halv nio och jag börjar ELVA, inte okej att vara i stan i 2 timmar innan jobbet. Men då får jag iallafall gå bort till therese och säga hej :] Skönt, jag har fått praktik plats. Tack Magnus!  näää, jag ska äta lite godis nu och ta en cigg. Ha en bra helg... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0