Paranoida

Det kan man säga att dem är i USA, dem har börjat med ett nytt pass som tydligen setts in i en maskin också kontrollerar dem så att det verkligen är du på passet genom att ta ett kort på dig och jämföra det med passet. Alltså hallååå, ni börjar bli lite väl paranoida där borta! Så det betyder att jag måste till polisen idag och skaffa nytt pass, och det har varit världens krångel med skatteverket efter jag nu har tagit över mina kära fars efternamn alltså larsson. Så ja, jag vet inte vad jag ska säga men jag känner mig lite väl stressad. Hursom helst, idag ska jag shoppa och gå på stan med Felicia och imly :) sötnosar där! Men nu ska jag stressa iväg och ha ett psykologiprov jag knappt tränat på. Jag hoppas på ett MVG , sköjja.  Ha en bra dag, det ska jag ha :) pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0