Sälja eller inte sälja, jag ser det snöa!

Det är mitt dilemma, jag har upptäckt att jag har inte så stor användning av min canon eos 350D riktigt. I skolan på foto lektionerna har jag ju det men inte annars direkt. Så, jag la upp den på blocket. Det är flera som har nappat redan, men ändå känner jag " Min bäbbis ". Det är en jätte bra kamera, men jag satsar på en kompakt kamera tills jag har kommit lite längre i foto, älskar att fotografera och sitta i PS men när jag inte har så stor användning känns det lite halv tråkigt.... Så, nog om det! Jag har fortfarande feber, men mår bättre för er som bryr er :) Jag ska snart in till stan och klippa mig, nina har tjatat om page jätte länge, så jag funderar faktiskt på page.... Vet dock inte om jag vågar, jag orkar inte hålla på med extansions hela tiden, jag förstår inte hur ni som har det 24h om dygnet jämt, orkar riktigt. Men jag lägger ut en bild lite senare så får ni se vad det blev. Btw, så snöar det här i Vålberg. Det är skönt tycker jag om snön kommer lite tidigare i år faktiskt. nej nu kanske jag ska ta mig lite frukost, bättre sent än aldrig, sen klippa som sagt och sedan till kil (uhuh) och packa.

Ses kanske ute i vimmlet.
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0