Är jag verkligen så värdelös?

Ordet värdelös, inget värde. VÄRDE LÖS.
Så har jag känt mig ända sen jag gick i 2:a klass. Och det var då allt började.
Vissa dagar kan jag bara börja gråta, jag vet inte varför egentligen eller om det är allt som jag varit med om. Det kan ju vara så också ? Jag hade en jätte bra barndom tills andra klass. Då allt förstördes, sen dess har det varit Linn Orre Snorre. Hur moget och roligt tror ni att det har varit ? Inte ett jävla dugg roligt kan jag berätta för er. Ni som höll på, Sandra, Jossan, Frida, Hanna, Jenny bl.a ni gjorde mig skit illa och detta sitter fortfarande kvar. Även om jag har förlåtit er , även om jag umgås med er nu så har ni satt spår i mig för resten av mitt liv. Jag undrar om ni förstår det ? Alltså om ni känner er glada : "hhahahahah" eller om ni känner er " oj det var nog inte meningen ". Frågan är om ni kände oj jag fick makt över henne, fan vad gött. Eller vad det var som var så himla roligt? att se en glad person bli ett stort jävla nervvrak! Ni förstår nog inte att jag kommer aldrig aldrig aldrig mer vara säker på mig själv någonsin igen.
Sen undrar jag, alla vänner som jag har ? Tycker ni om mig, eller umgås ni bara med mig för att vara " snälla ". Det undrar jag, sedan ni som har hållt på som värst, ni har en familj att vända er till när något inte fungerar som det skall. Men det har inte jag, jag har därimot en underbar pojkvänn att vända mig till.

Jag vet inte vad jag ville få ut av detta blogg inlägget men det är något jag velat säga länge, och något jag gråtit för i två dagar . Kalla mig pussy kalla mig snorre kalla mig vad fan ni vill. Ni borde ha fattat att ni nått botten.

Och nej det har inte hänt något bara för att jag skrivit det här utan det är vad jag känner mig bara.
Sedan är jag som sagt kompis med dom flesta nu. Men det är frågan bara vadihelvetetänktenipå.

Nej nu ska jag laga mat. Fundera på inlägget och tänk på hur just DU beteer dig mot folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0