Ergonomi

Har vi nu, det är inte så himla skoj med rätt okej ändå :)
Jag tror jag åker till "DIG" imorgon, det ska bli skoj... En liten överraskning för dom andra, inte för dig då men :)
Guuud vad skönt det är att Richard har kommit hem, tror jag har skrivit lite grann om det men jag har saknat honom så himla mycket när han har varit borta. Så det är bra :)

Idag försov jag mig, givetvis!!! Så jag missade foto, det var lite tråkigt måste jag säga....

Igår så var jag upp till Emelie en sväng så vi solade :) det var skönt med lite solning. Sen kom jag till Richard och då skulle vi iväg och träna, jag har en väldig träningsverk idag! ursh ursh

här kommer lite bilder från helgen osv:) pussdå

339799-7339799-6339799-5339799-4

Kommentarer
Postat av: Imly

Försov du dig idag igen? ;) Goooding.

2007-10-03 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0