Göteborg

Mm, jag gick upp 04.50 imorse.... Är lite halv trött, och tåget gick ifrån Grums vid 06.30. Och jag kunde givetvis inte sova heller, så jag satt och kollade på Chuck&Larry den filmen rekomenderar jag verkligen! SKITBRA!
Så göze kom och mötte mig vid tåget, sötnos där!

Så har träffat min gamla klass osv, fan vad trist den här skolan är (sitter i skolan nu) jag trivs så himla bra på John Bauer tillskillnad från här.ursh ursh ursh ursh!
;)

Jaha, helgen blir nog trevlig, vad dock lite tråkigt att åka ifrån Richard imorse. Han och Tommy ska ju vara dret fulla och gå på Arvika Marten... Jag hade med velat följt med...
Saknar dig redan älskling....

Jag har väl inte så mycket mer att säga, än att är du i götet så ses vi i dimman och vimmlet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0