Helgen som varit.

Helgen har varit helt OK, åkte som sagt till götet i fredags. Det var kul och träffa alla, tack becka för en underbar helg! :)
Sen finns det ju vissa personer som inte förstår vett. Var rätt trött på dig kan jag säga.Gör ens så!
Helgen bestod av god mat och fest på fredagen, jag var lite seg på att komma ut och kom inte ut itid, keybar var full och jag stod i kö i ca en timma, sen är vi nästan längst fram och vakten säger att det är fullt så vi måste vänta en timma till.STOR OLUST! 
På lördagen var det lite dricka hos Rebecka!

Idag ska jag träffa sötnosen Emelie och sedan gå och shoppa lite med Richard... Myspys...

Ha en bra dag, det ska jag ha :)
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0