Måndag...

Måndagar är alltid lika roliga, fast jag är inte så trött idag som jag brukar vara på måndagar. Jag köpte mig en baguette det första jag gjorde när jag kom till skolan, det var givetvis äpple i. Vilket jag inte visste, så det började svullna lite i min mun så jag fick sticka iväg till skolsyster men hon var givetvis inte där. Och det är SKIT dåligt, hon hade tydligen semester i 2 veckor.... Det slutade med att jag fick gå till skolsyster på Tullholmen och få insulator.Dåligt, dåligt....

Richard kommer i alla fall hem den här veckan, vilket är helt underbart. Jag har saknat honom så himla mycket. Även om han bara varit borta i ca 10 dgr.

I fredags var det kul, tack emelie för en skön kväll ;)
Det började med förfest hos Emelie, sen iväg till Takida. Men Emelie vart tog din biljett vägen hahaha?
Jag pallade fan inte vara kvar länge, jag var kvar tills ett, det var hur mycket folk som helst!!!
och i lördags spenderade jag min helg hos Tommy och Co, det var trevligt! :)


Nej nu har vi svenska, kanske dags att jobba lite innan lunchen. Sen jobb :)

richard, puss på dig älskling. 

Kommentarer
Postat av: Imly

Ja, den biljetten har jag fortfarande inte hittat. Den är borta för alltid.. :/ Har du skaffat blogg nu? :)

2007-10-02 @ 15:01:34
Postat av: Anonym

Ja :) haha, jag antog att ngn gång var jag väl tvungen haha...

2007-10-03 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0