okej jag erkänner.

Jag var inte i skolan idag, var grymt trött och hade jätte ont i halsen imorse. Sjukt ont, inte alls roligt urshursh.
Så jag blev med Therese på stan en sväng idag, det var trevligt!
Jag sitter här och tycker att jag luktar svett, upptäcker då att det är richards tröja jag nyss lånade, som luktar. Inte jag. Så kan det gå!

Jag var nyss och skrev på kontraktet, det var skönt. Så nu är den våran om en månad, härligt härligt!

Helgen vill jag ska bestå av att vi ses ute i dimman. Men jag jobbar imorgon vilket ska bli kul de med, men lite halv segt de med haha! Ska försöka komma ut på lördag, men de märks!

Vi kanske ses i helgen. Pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0