Tisdag

En del iklassen, buuuh säger jag bara. Ego varning till 1000.
Idag har det varit en ret seg dag, men helt okej som alla andra dagar på JB :)
Jag och en i klassen ska fotografera ngt event på tingvallaskolan imorgon, det kan nog vara trevligt!
Min goding åkte inatt, vilket var jätte tråkigt, han bara jobbar och jobbar. Fast jag ska iofs inte klaga för han har varit hemma i en vecka från jobbet. Men det är väl skönt att vara ifrån varandra ibland också kanske.
Helgen har varit helt OK, i fredags skulle jag och Richard hittat på något som han faktiskt hade lovat, för första gången hade han lovat mig något men kunde inte hålla det. Så jag förstår varför han inte lovar mig saker faktiskt..Men han var min bara min på lördag kväll, det var mysigt. eller vi somnade båda två efter en timma. Vi var hos Tommy j men det sög ju där så vi drog.

På fredag ska jag skriva på kontraktet för lägenheten! gytt!

Emelie vi får hitta på något snart, jag får komma upp och hjälpa dig att packa! Jag har nog inget roligt att berätta direkt, jag lägger upp ett kort på min sötnos från i lördags. puss på dig!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0