Torsdag

Jaha idag var det torsdag då, snart lov! göttdä!
Och idag kommer mitt paket ifrån HM, det var på tiden!
- Ja.

Har inte så mycket att skriva faktiskt, brukar jämt tänka på saker och ting jag ska berätta....
Eller jo, jag pratade med ett peddo igår på telefon. Han kallade mig för kickan och tyckte vi skulle ta oss en seglingtur han var ~70 år. Hade haft en sån men han fick inte träffa honom för att (exakt ordagrant)
- Jag satte på honom, och nu får jag inte träffa honom.
Vilket jävla samhälle.

hahhaha... Okej, lika kul var det inte när jag hade honom i luren, som tur är presenterar jag mig med ett annat namn än det jag har.

Nejnej nu ska jag fortsätta ha matte tänkte jag. Jag lägger upp en bild.. tjipp

339799-11

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vart har du tagit vägen?

2007-10-25 @ 13:01:48
Postat av: imly

raggar du på gammlingar gumman? :P

2007-10-28 @ 10:06:12
Postat av: Linnsan

hahaha ja, som bara den också... :D i like them

2007-11-05 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0