Back in the mud

Det är en skit bra låt, den gör en jätte glad! Jag såg klart på the starter wife igår, och serien var faktiskt bra. Men jag missade ju givetvis slutet på ca 3min för att Richard ringde, men det var trevligt att prata med honom. Min snutt! Idag blir det lite städning innan Richard kommer hem, det har ju trots allt varit 2tjejer här i tvådagar så man stökar ju ner (kläder överallt). Jag solade ju igår och jag var så himla glad för att jag har blivit brun igen men, ja, skulle ni se mig så skulle ni aldrig byta med mig. Hey pig hey hey hey! Lite röd i ansiktet.... Jaha, sen ska jag hämta ut mitt paket från Forever 21. I'm so happy. Kul med lite kläder från USA.

Nä nu ska jag göra lite nytta. Ses på harrys ikväll på en karatefylla.

Kramdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0