Det ska alltid

.... urarta så när man har fest. jag förstår faktiskt inte att folk klarar av att vara så otrevliga. "Du" kommer inte innanför min dörr förens du kan bete dig igen. Det har varit trevligt förutom den lilla insidenten! Jag tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från ikväll :) Jag köpte mig faktiskt en kamera idag, kompakt kamera dock.... Men den funkar till fest osv.... Hmm, imorgon ska jag klippa mig osv! Det kan vara skönt att göra innan man drar till Norge. Jag måste bara säga JAG ÄLSKAR DIG RICHARD, vilken underbar pojkvänn jag har... Mh mh mh mh mh! :-D

Här får ni lite godingar från ikväll ;-)

Eller jag ångra mig, nu blir det vitlöksbröd istället.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0