i notodden

är det sjukt varmt idag, håller på och halv dö... Idag får de bli nudlar till mat haha, fick välja på de och fiskpinnar med potatismos men fan nudlar och vitlöksdressing är så gott! :-) Idag har jag varit på Adecco och pratat lite, fixat nycklar till lägenheten osv. Richard kanske ev. får ett jobb där fint fint. Haha blev även jätte nöjd, upptäckte att jag får 2 kr nok mer i timmen än dem andra, det är ju inte mycket pengar men alltid något :-) Det är bra med erfarenheter faktiskt... Ja vad ska jag säga böter och bannad över hela världen......... Nej nu får det bli lite nudlar och "kooolaaa" Pussdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ja vad ska jag säga böter och bannad över hela världen" Har du fått böter?

2008-04-22 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0