övertrött

Det är så typiskt mig... Vaknade vid 10.00 idag och skulle börja jobb vid 16.00, men jag kan ju säga att de finns ju NADA att göra när det regnar ute. Jag och Malin bestämmde oss för att börja vid ett idag, det har varit en skit rolig dag. Vi jobbade ända till 23.00, dagen gick ganska snabbt ändå. Men ändå ligger jag här och är inte så trött som jag borde vara, hmm.... Imorgon kommer förmodligen snutten hit, så ska vi dricka lite osv och sen är vi ledig på torsdag, de ä ba hälit. Är det  bara jag, eller springer bara veckorna förbi?! Helgen var som sagt jätte trevlig, saknar dig felicia min snutt, och givetvis alla andra godingar runt om kring :-) Jag ser framemot våran lööööön som kommer om ca 10 dagar för den från Norstat var ju inte så mycket att hänga i granen haha... NÄÄÄÄÄÄ nu ska jag försöka sova :) sov gott.Klem klem klem klem


(läste nyss igenom det jag skrev på bloggen och jag är nog trött, för meningarna är helt stumma, godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0