Söndag

mm, nu har jag precis kommit till Norge. Är lite små sliten efter resan.... Men helgen måste jag säga har varit underbaaaaaaaaar, sjukt underbar också, det var liksom som att jag och Richard "svävade på moln". Sen fick jag och Richard köpt oss lite skor och kläder i helgen, de var mys, fick även en liten present på Kicks, vilket gjorde mig väldigt glad :-)  Mitt nätverkskort fungerar ÄNTLIGEN, imorgon flyttar jag in i det nya boendet. Fan jag har inget vettigt att skriva just nu, blir bara stumma och korta meningar. Men jag lägger upp lite bilder iallafall. Felicia jag saknar dig. Och Therese, klart jag ska jobba på :)

339799-49339799-48image47

Kommentarer
Postat av: Felicia

Saknar dej med gumman! :)

2008-04-29 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0