The starter wife.

Det är sista avsnittet idag av mini-serien det får ni inte missa! :-) Vad många det är som är inne och läser, vad roligt måste jag säga! Denna dagen skulle ha bestått av träning, men jag tränade " nästan " idag haha. Det blev lite shopping på stan istället och sedan lite solning. Sen mötte jossan upp mig så gick vi hem, det är ju ändå en bit så det var skönt med en promenad. Morgondagen ser jag framemot, först solning vid 13.30 sedan blir det lite ute kväll på Harrys med det stället där jag tränar, buffé samt välkommsdrink för 60 riksdaler. Fett najs.

Hoppas allt är bra med er.
puss o kram


ps. det börjar närma sig, Norge d.s

Kommentarer
Postat av: Producent frun

ja då drar vi till norge snart då!!!!:D

2008-04-09 @ 08:59:23
URL: http://nogg.se/sbv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0