Måndag

Jahopp, idag var det första heltids dagen på jobbet... Det gick väl bra, men mycket att göra som vanligt :-) Men det är faktiskt jätte kul!!! Jag har även varit på stan idag och fixat bankomatkort på nordea,de är bra mycket bättre än  DnB nor...Haha, en rolig grej igår så var jag och handlade på bunnpriss och ni får karlstad känner väl till s.k "rymmar karin" haha jag träffade på henne där, mitt i oslo,ofta det händer! Men hon såg mig inte...... Jag hade tänkt att åka hem i helgen , för det är ca 3 veckorsen jag var hemma och jag kan ju säga att jag saknar alla där hemma + richard, plutten!!! Men givetvis så är jag uppsatt på två lördagar irad....  Så nästa lördag åker jag hem till K-d och sen tillbaka på söndagen, det är i alla fall en dag... Nää nu ska jag ta mig en varma koppen och en cigg, gottgott..

LAT LAT LAT LAT LAT LAT LAT, ta dig i kragen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0