proud mary

Riktigt bra låt :) nu ligger jag i sängen och försöker blogga...  Jag snålar på någon annans internett och det krånglar här inne på rummet, JÄMT! " väldigt låg signal"  Jobbet idag gick i alla fall bra, mycket folk men det flöt på bra och jag har lärt mig att vika bra. Sen följde det givetvis med några godbitar hem :-) 50% rabatt är farligt att ha, all lön kommer väl att gå dit....  Men jag var ju på Nordea igår och skaffade konto, så har jag automatisk överföring till ett sparkonto... Fick beskedet igår om att jag kommer få mina sparpengar denna veckan eller nästa, och vi snackar inga små summor. USA HERE I COME!!!!!!!!!!! Ska köpa en resa till Richard i födelsedagspresent, det är ju inte så långt kvar tills han fyller år och han förtjänar något bra. Jag hoppas inte att du är inne och läser Richard? haha, han läser aldrig annars men nu gör han väl det...... Nu dog internett, gaaaah. Men de kommer väl tillbaka tills att jag har skrivit klart. Jag är ledig på torsdag, hur gött som helst men ska nog gå dit och göra några timmar i alla fall. Sen så jobbar jag lördag men på Lördag kväll kommer jag hem och är ledig på måndag.... Sen ska väl antagligen Richard följa med tillbaka till Oslo, jag har fixat en intervju åt honom men det märks väl om han skall gå på den... Jag är lite fest sugen idag, hmm får väl se om det blir lite fest på lördag kväll kanske, för det förtjänar jag. Näääää nu måste jag nog glo vidare... Hoppas allt är bra med er där hemma i Karlstad och alla andra städer :-P pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0