lördag

Den här veckan har ju gått sjukt fort.... Redan lördag, nästa helg så ska jag åka hem till värmland, det ska bli så himla härligt.... Ska snart äta lite flurre sen bär de av till Kongsberg, måste kika efter lite små saker som behövs. Helgen när det är nationaldagen så ska jag och Richard till göteborg och mysa :) Men bara en dag, på lördag så har ju jimmy kalas, 30 år ! :)

Näää nuuu är nog frukosten klart, sist jag använde ugnen här så kom brandkåren hahaha..:-)

(Sen förstår jag inte att du kan orka med och ha två skepnader och ljuga folk rakt upp i ansiktet - hitta på saker och sedan snacka skit om folk. Och sedan låtsas vara deras vän, gumman, väx upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0